13:29

Glad påsk hörrni! Igår kom hela släkten hem till oss på påskmiddag, vi hade det väldigt trevligt. Sedan lämnade jag dem vid 9tiden och åkte iväg och träffade rebecca, emanuel, olivia, elin, kaisa och anni vid kungsbäck. Vi grillade lite gott och sedan drog vi vidare till alderholmen och chillade ;) Kom hem igen runt 12 och några gäster var kvar här så jag umgicks lite med dem och sedan gick jag till sängs.

Idag har jag legat ute i solen ett tag och kom precis in för att göra iordning mig. Vi ska iväg till farmor och farfar på påsklunch. Ha en bra dag och glad påsk ännu en gång! :-D
Jag vet att det togs lite bilder igår så jag laddar upp några när jag får tag på dem för jag har ingen annan bild att bjuda på nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0