Blogghistorians tråkigaste inlägg

Imorse vaknade jag och kände lite driv faktiskt i att plugga eftersom jag har två prov nästa vecka, men när jag ska sätta igång inser jag att alla böcker och anteckningar ligger kvar i skåpet i skolan... Skitirriterande med tanke på att jag typ ville plugga men men, fanns inte så mycket att göra åt saken så istället bredde jag ut mig i soffan och kolla tv ett bra tag. Sedan cyklade jag hem till Mikaela och var där ett tag. Cyklade hem i regnet och nu har jag inget att göra. Skulle egentligen följt med mamma o pappa på bio nu men jag trodde jag skulle ha roligare hemma.. Vilket visade sig att jag hade helt fel så det var ett stort misstag. Nä, nu ska jag springa några varv runt huset eller något haha.


Bild från ett biobesök i somras, skulle sitta fint att vara där nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0