22/4

Heej kära bloggvänner hahaha.. Nädå, skoja men jag har det bra i alla fall. Har nog aldrig uppskattat ett lov så mycket som nu! Jag tar det bara lugnt om dagarna och hänger med vännerna mina. Sedan det senaste inlägget har jag jobbat, varit ute i Hade och åkt epa med Ebba, sovit i Mikkans utehus, cyklat en hel del med Alice, varit på stan och köpt födelsedagspresenter åt dagens födelsedagsbarn (mikkan och alice fyller 16 år!!! stort grattis till mina favvosar) jag har chillat i solen och idag var jag på tårtkalas hos Alice :) Det är ungefär vad jag har haft för mig. Jag laddar upp ett par bilder från dagarna så blir det lite utfyllning i inlägget.. Nu ska jag titta på film och mysa med mina päron! Ha det gott, kram ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0