Måndag

Godmorgon!! Nikolina sov över här igårkväll, vi vaknade runt nio och vi har käkat lite frulle och nu står hon och lagar mat igen.. Om ett tag ska hon åka hem och jag ska ut på en promenix med Alice. 

Igår träffade jag och Nikolina Emanuel och vi köpte lite grillmat till kvällen och sedan åkte vi hem till mig och käkade lunch och satt på altanen och pratade bara. Runt 6-tiden åkte vi ner till Boulognern och grillade med Mikkan, Rebecca, Emmy, Elin och Viktor. Sedan åkte vi hem till mig och hade 'spelkväll'. Riktigt mysig kväll med mycket skratt :)









Kommentarer
Postat av: elin

Jag då? :( Haha!

2011-04-18 @ 19:14:24
URL: http://elinanderssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0