Lördag

God förmiddag!
Härligt med soool!! Hoppas den smälter all snö nu.. Fast det är ju faktiskt jättefint ute nu, eller hur? ;)
Härliga Mikkan bjöd över mig på pannkakslunch nyss men tråkig som man är så har jag ätit frulle nyss så det blev inget med det.. Men imorgon ska vi spinna (!!) Jag som måste vila efter ett skottag.. Men jag kommer köra på den lätta nivån, och sedan jobba mig uppåt haha.. Så får det bli.

Hittills har jag tagit en promenad till sopcontainern och dumpat papper och jaa det är väl vad jag har hunnit med. Nu blir det en snabbstädning av rummet och sen får vi se vad jag hittar på. Ikväll blir det en kvällsfika med Alice :)
Ha en bra lördag

Igår var jag med Mikkis :)

Kommentarer
Postat av: Mia Östergren

Vad spännande dina inlägg är. kommer verkligen att läsa din blogg igen! =P Ha en kul helg =P

2011-02-22 @ 17:19:57
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0