12 januari 2011

Hej! Jag ska försöka blogga ofta men jag vet hur jag är..Det kommer bli ett inlägg då och då. Nejdå, men det är ju kul att kolla tillbaka på sen :)

Sista terminen i grundskolan har dragit igång. Det känns helt sjukt, det har gått så himla fort! Jag har gått på Solängen i 10 år och jag har alltid trivits så det känns ganska jobbigt faktiskt att det snart är slut men jag får väl försöka njuta av de sista månaderna haha. Fina minnen får jag med mig iaf :)
Jag har lite panik för jag inte vet vad jag ska välja till gymnasiet nu i höst. Men det kommer jag väl på snart hoppas jag.

Idag var det skola och sen drog jag hem direkt och skottade snö, man vill ju ligga på plus! Men nu har det ju börjat snöa igen så det var väl meningslöst med den skottningen. Nu sitter jag här vid datorn med mackor o te och ska snart slå upp matteboken.

Hoppas du står ut med min blogg haha
Kram



Kommentarer
Postat av: ebbawahl

Äntligen börjar du igen! :D

2011-01-12 @ 17:51:57
URL: http://ebbawahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0