Be my mirror, my sword and shield

Idag har jag inte gjort ingenting. Absolut ingenting. Förutom en tripp till krysset och 'pluggandet' framför datorn. Skitrolig lördag.. Dessutom kommer jag få ett nervutbrott snart för jag har ingen aning om vad jag gå för linje till hösten!!! Får panik på alla öppethus dagar och dom feta ointressanta tidningarna dom skickar hem till en varannan dag som det står på varenda sida " Vi vet vad som är bäst för dig. Välj vår skola och få bästa möjligheterna till en bred utbildning ".. Haha orkar inte tänka på det ens.

Brukar det inte vara en mjuk start när skolan börjar? Lärarna köttar ju på med prov och läxor..
Klockan 8 är det Ulf Brunnberg som är "huvudpersonen" i 'Stjärnorna på slottet' haha det får man inte missa;)
Nu blir det skype med Rebecca och sen lasagne, det har jag gjort mig förtjänt av idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0