FREDAG

Shit vad sköönt. Jag tar emot helgen med öppna armar och njuter av två dagars ledighet. Jag ska bara ta det lugnt i helgen men jag ska försöka hinna göra klart ett SOarbete imorgon innan jag åker hem till Nikolina och sover där. 
Imorse hade jag absolut ingen lust med att gå till skolan men när jag vet att Rebecca och Ebba var i skolan var det inte mycket att fundera på. Ni är bäst tjejer. Vad vore en vardag utan er?

Nu sitter jag framför tv:n med mamma och syster och ska titta på utslagningen i let's dance haha, sedan blir det kortspel med syrran långt in på natten!

Kommentarer
Postat av: ebbawahl

vad vore en dag utan dig? tråkig & lugn.. fyfan ;)

2011-01-21 @ 22:30:02
URL: http://ebbawahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0