Måndag

Jävligt dålig uppdatering men det skiter jag i haha.. Dessutom har ni inte missat något för inget roligt har hänt som jag kan berätta om. Men i fredags var jag med Mikkis och Elin, på lördagen var familjen hem till syrrans pojkväns föräldrar på middag och igår städade jag rummet, pluggade och kollade på Solsidan, sånt som hör till på söndagar.
Nu har jag nyss kommit hem från skolan, jag tycker om skolan på måndagar faktiskt, rätt roliga lektioner förutom bilden.. Nu ska jag och syrran göra iordning käk sen åker jag och jobbar. Hööörs :-)



Haha lol sämst bild, men den är från i lördags

Kommentarer
Postat av: ebbawahl

duktiga tjejen som är klar med so:n! ;)

2011-01-31 @ 17:07:04
URL: http://ebbawahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0