:)

NÄMEN HEEEJ det var ett bra tag sedan jag skrev... Märkte att bloggning inte alls var ming grej. Jag har slutat blogga kan man säga men jag gör något inlägg då och då. Nu har jag inget att göra så därför tänkte jag bara skriva att jag har det skitbra haha. Jag kommer inte ihåg vad som har hänt sedan jag skrev här sista men på senaste har jag haft kul om kvällarna med vännerna, varit på Limön med Rebecca och åkt båt, varit i Hedesunda, paddlat med klassen osv.. Ikväll är det avslutningsmiddag på högskolan och imorgon är det avslutning (!!!) kan inte fatta att det är slutet nu! Det har gått så hiiimla fort. Kommer sakna allt på Solängen men det ska bli så jävla skönt med sommarlov !

(Om jag ska vara ärlig så var det Alice som tvingade mig att göra ett inlägg så jag gör det här jättebra och fina inlägget till dig! Haha)
Jag vet inte om jag kommer uppdatera något mer inom den närmaste tiden men om jag inte gör det, önskar jag er en jätteskön sommar! Ha det bra :)


Jag har varit i sthlm och gick på konsert med Nikolina på globen





Vi hade det bäst på Limön

Jag har lånat Rebeccas tröja i 5 dagar och använt den flitigt, haha. Dessutom luktar den förjävla gott. Tror aldrig jag har känt en sådan god lukt om något som hennes trörja. Jag skulle vilja ha en parfym i den lukten!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0