Torsdag

Debatt redovisning i so, labb på no:n, verbböjning på engelskan, håltimme och till sist råg-äckligt-bröd på hemkunskapen! Det var min skoldag det. När jag kom hem träffade jag Alice och det var meningen att vi skulle röra på oss genom att ta en promenad men vi stannade efter ett tag och bara stod och pratade i solen :)

Nu hjälper jag mormor och morfar med maten som vi ska käka när mamma och pappa kommer hem om ett tag! Skulle inte ha varit fel att följa med till Barca men jag och tjejerna sitter ju på ett plan till Luxembourg om exakt en vecka. Fyfan vad kul vi ska ha :-D Nä, nu ska jag hjälpa till. Kram på er




Kommentarer
Postat av: a

fin bild............. ;)

2011-03-24 @ 21:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0